google 検索

2007年2月23日金曜日

We need action,not thinking

なかなか行動力というものは身に付かない。この能力が激しく欲しいこの頃です。

3人娘を以前描いたんだけど、最初は二人の予定だった。
物足りないと思って3人目に付け加えたのは金髪ショートで褐色のキャラクター。
前々から描いてみたかったんだけど、
この金髪ショート褐色って組み合わせはなかなかいいよなぁw
特にこの褐色というか、小麦色の女の子っつうのは健康的でいいね。
髪型も所謂ボーイッシュな感じがベストっす。

こういう女性の好みって人それぞれなんだけど、
学生時代に特に好きだった女の子の影響とかあるよね。

でも懐かしいと思って写真とか見てみると、『あれっ?』ってなるけどw
記憶が曖昧になるにつれて、余計な幻想が加味されるからだろう。

Action is difficult to get for me.I absolutely want to get it recently.

Former days,i drew 3girls but was going to draw 2girls at first.
and added character of blonde,short-hair,and brown skin,because I was not satisfactory.
these characters is good .
especially,this brown skin..as it were wheat skin is health and nice.
the hair, what we call Boysh-like is the best!

Such a liking is each person,but there is influence of particularly loved female in school days.

However, if the photograph is seen thinking nostalgia, it becomes *OMG!*(>o<;)

It is because of tempering with an extra fantasy become vague the memory.
22.jpg


2 件のコメント:

  1. 学生の時はまともな青春しなかったなぁ。
    もったいないことこの上ない。

    返信削除
  2. ゆっくん安心しな。僕も碌な思い出がないぜw

    返信削除